Decision Support & Business Planning Analyst

  • Mezi vodami 2035/31, 143 00  Praha-Modřany, Česká republika
  • Finance
  • Práce na plný úvazek
  • Pro mladé

Mám zájem o pozici

На дворі 1863 рік, і підприємець Філіп Кнайсль починає виробництво нешоколадних кондитерських виробів у Голешові. Роки наполегливої праці допомогли маленькій майстерні зі сфінксом на емблемі вирости у леді світового рівня. Сьогодні Голешівський завод спеціалізується на випуску марок JOJO, BON PARI та HAŠLERKY. Ми ретельно стежимо за тим, щоб у виробництві використовувалися натуральні барвники або рослинні екстракти, які замінили штучні інгредієнти. Наші кондитерські вироби настільки високої якості, що до половини продукції йде на експорт.

Hlavním cílem této pozice je poskytovat relevantní reporty a analýzy o výkonnosti firmy včetně jasné interpretace dat a následných doporučení. Zajistit solidní a včasné standardní finanční reporty výsledků nebo predikcí.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT?

• Měsíční Business Plán – podpora procesu měsíčního obchodního plánování prostřednictvím včasné přípravy požadovaných vstupů s příslušnými analýzami s obchodními a controllingovými odděleními.
• Příprava a zpracování reportů o odchylkách DF a analýz pro controllingové oddělení na základě zpráv a informací z obchodních jednotek
• Aktuální reporting – Poskytování adekvátních komentářů k odchylkám P&L (např. top line produktové kategorie) v měsíčním aktuálním výkaznictví.
• Reporting – pomoc s adhoc dotazy z konsolidace na výsledky nebo predikce.
• Decision support – odpovědnost za přípravu a zveřejňování schválených reportů o výkonnosti firmy s příslušnými klíčovými ukazateli výkonnosti. Podpora accounting & reportin manažera při přípravě finančních zpráv pro klíčové schůzky.
• Automatizace a standardizace – podpora vývoje, standardizace a přechodu na řešení Business Analytics.
• Nástroje pro reportování a vizualizaci dat – vývoj a aktualizace nástrojů Power BI, sběr/mapování dat
• Interní kontroly – provádění příslušných vnitřních kontrol, podávání zpráv a následných opatření v rámci akčních plánů podle dohodnutých kontrolních sítí a procesních kontrol.
• Operational Support – poskytování podpory line manažerům pro správné porozumění reportingu. Poskytování podpory v projektech, pravidelném reportingu a podpora při účetních operacích.

HODÍTE SE K NÁM, POKUD:

• Vysokoškolské vzdělání v oblasti financí, účetnictví, statistiky a min. 2 roky pracovních zkušeností v relevantní oblasti
• Analytické myšlení a obchodní duch
• Zkušenosti s Power BI nástrojem a pokročilá znalost MS office
• Zkušenosti z oblasti retailu / FMCG jsou výhodou
• Znalost anglického jazyka na dobré úrovní
• Umět stanovit si priority
• Zkušenosti z korporátní společnosti výhodou

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

Kromě pracovních nástrojů, které se liší od pozice:
HO Praha
Týden dovolené navíc
Pružná pracovní doba (zkrácená o 2,5 hodiny za týden)
5 Flex dní
Stravování za dotovanou cenu
Podpora vzdělávacích aktivit
Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
Možnost nákupu Nestlé výrobků v podnikové prodejně za bezkonkurenční ceny
Příspěvek na dětskou výživu
a spoustu dalších benefitů

Kontakt

Nestlé Česko s.r.o.
Dana Hricišin

Jak v Nestlé probíhá nábor?

Chcete v Nestlé zúročit své zkušenosti? Pošlete nám životopis a pojďme společně zjistit, kde bychom nejlépe využili vaši expertízu. Znalosti a praxe jsou důležité, stejně významná je ale vaše motivace a osobní nastavení. Pracujeme jako jeden tým, a to bez společných hodnot nejde.

1
Dejte nám o sobě vědět.
2
Po telefonu si vyjasníme vaše zkušenosti a očekávání.
3
Seznámíme se na osobním pohovoru.
4
A pak už jen rozhodnutí, jestli se k sobě hodíme.
189
je počet zemí, ve kterých má Nestlé své zastoupení.
2800
je počet zaměstnanců v České republice a na Slovensku.
4
je počet továren v České republice a na Slovensku.
60
je počet značek výrobků Nestlé v České republice a na Slovensku.
Nastavení cookies