Specialista zákaznického servisu pro Nespresso

  • Mezi vodami 2035/31, 143 00  Praha-Modřany, Česká republika
  • Prodej a obchod, Zákaznický servis
  • Práce na plný úvazek
  • Pro mladé, Pro profesionály

Mám zájem o pozici

Na počátku společnosti Nespresso byl jednoduchý nápad: umožnit každému vytvořit dokonalý šálek kávy – tak jako zkušený barista. Od doby, kdy Nespresso před třemi desetiletími způsobilo revoluci v pití kávy, jsou inovace srdcem naší značky. Kávu vnímáme jako sílu dobra a rádi děláme věci jinak.

Je v naší DNA posouvat hranice toho, jaký jedinečný zážitek z kávy může být a při tom dbát na trvalou udržitelnost. Zavázali jsme se, že do konce roku 2022 bude mít každý šálek Nespresso neutrální uhlíkovou stopu. Buďte u toho s námi!

Nespresso se svým sídlem ve švýcarském Lausanne nabízí jedinečnou kávu ve více než 82 zemích. Pro více informací navštivte náš web www.nespresso.com.

Připojte se do naší Nestlé Talentové komunity! Abychom s vaším profilem mohli pracovat i v budoucnu, doporučujeme při vyplňování sekce Možnosti hledání a soukromí zakliknout: "Volná místa v zemi mého pobytu".

https://jobdetails.nestle.com/lp/Nestle%20Join%20Talent%20Community%20page%20-%20cs_CZ/1429d813a2d8f0b2/?locale=cs_CZ

Do našeho týmu podpory zákazníků hledáme kávové nadšence, kteří mají chuť spolu s námi poskytnout zákazníkovi prvotřídní servis a provést ho celou nabídkou našich produktů.

JAK VYPADÁ DEN NAŠEHO SPECIALISTY?

• komunikuje s Nespresso zákazníky po telefonu, emailem, přes live chat nebo sociální média
• pomáhá zákazníkům s výběrem kávy, vhodného kávovaru a příslušenství
• zpracovává telefonické nebo emailové objednávky zákazníků
• zákazníky informuje o našich produktech a službách, novinkách, akcích
• aktualizuje data o zákaznících v databázi, pomáhá novým členům s registrací do věrnostního programu
• řeší jakékoliv jiné požadavky, se kterými se na nás zákazník obrátí

a to vše u šálku výborné kávy a v týmu kávových srdcařů (nás káva toziž hodně baví)!

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

• baví vás pracovat s lidmi a komunikovat s různými zákazníky
• zajímá vás káva jako produkt
• udělá vám radost, když zakázníkovi můžete poradit a vyřešit jeho požadavek nebo problém
• výhodou je, pokud již podobnou zkušenost máte, např. s přímým prodejem nebo ze zákaznického/call centra
• nebojíte se občas mluvit anglicky (systémy máme v angličtině a občas zavolá anglicky mluvící zákazník)
• máte týmového ducha a chuť na sobě dál pracovat.

CO VÁM NABÍZÍME?

• práci, která voní po kávě
• měsíční bonus až do výše 30% fixní mzdy
• 25 dní dovolené a 5 flexi dnů volna navíc
• pracovní dobu 37,5 týdně a možnost částečně pracovat i z domu
• příspěvek na penzijní nebo životní pojištění (výběr je na vás)
• stravování ve firemní restauraci za výhodných podmínek
• program Benefit Plus pro volnočasové aktivity (výběr je jen na vás)
• zaměstnaneckou slevu na všechny Nespresso a Nestlé produkty
• pravidelné týmové akce (občas zajdeme společně na večeři nebo snídani)
• když budete mít chuť na sobě pracovat, podpoříme vás v dalším profesním rozvoji.

Kontakt

Nestlé Česko s.r.o., divize Nespresso
Lenka Niemelä
Mezi Vodami 31
143 20  Praha 4-Modřany
Česká republika

Jak v Nestlé probíhá nábor?

Chcete v Nestlé zúročit své zkušenosti? Pošlete nám životopis a pojďme společně zjistit, kde bychom nejlépe využili vaši expertízu. Znalosti a praxe jsou důležité, stejně významná je ale vaše motivace a osobní nastavení. Pracujeme jako jeden tým, a to bez společných hodnot nejde.

1
Dejte nám o sobě vědět.
2
Po telefonu si vyjasníme vaše zkušenosti a očekávání.
3
Seznámíme se na osobním pohovoru.
4
A pak už jen rozhodnutí, jestli se k sobě hodíme.
189
je počet zemí, ve kterých má Nestlé své zastoupení.
2800
je počet zaměstnanců v České republice a na Slovensku.
4
je počet továren v České republice a na Slovensku.
60
je počet značek výrobků Nestlé v České republice a na Slovensku.
Nastavení cookies