Nespresso ecommerce data analyst / datový analytik

  • Mezi vodami 2035/31, 143 00  Praha-Modřany, Česká republika
  • IT, Marketing, media, PR, Prodej a obchod
  • Práce na plný úvazek
  • Pro profesionály

Mám zájem o pozici

Na počátku společnosti Nespresso byl jednoduchý nápad: dát každému možnost vytvořit perfektní šálek kávy – tak jako zkušený barista. Od svého počátku v roce 1986 změnilo Nespresso milionům lidí požitek z kávy. Dnes je společnost Nespresso, se sídlem ve švýcarském Lausanne, přítomna v 82 zemích a má více než 13900 zaměstnanců. Více informací naleznete na firemních stránkách: www.nestle-nespresso.com.
Nabízíme dynamickou kariéru v přátelském, mezinárodním prostředí, kde výsledky Vaší práce budou přímo ovlivňovat výsledky společnosti.

Proč Nespresso?
• Jsme jedna z nejrychleji rostoucích globálních potravinářských značek
• Našim zaměstnancům nabízíme tréninkový rozvoj, kariérní příležitosti a mezinárodní i mezioborovou mobilitu
• Můžete se s námi podílet na nabídce skvělého požitku z kávy naším zákazníkům, ať už jsou kdekoli!

Baví nás neustálé zlepšování online zákaznických zkušeností a právě proto je pro nás datová a webová analýza zásadní, a to jak pro B2C tak i B2B segment. Zajímá nás, jak se zákazník chová, jaká je jeho online cesta, jaké jsou trendy na trhu a klademe si otázky typu:

„Co je třeba udělat pro snížení míry okamžitého opuštění našich vstupních stránek?“, „Jak lze zlepšit konverzní poměr pro mobily?“, „Co můžeme udělat pro zvýšení registrace nových členů?“

Máte chuť hledat na takové otázky řešení spolu s námi?

JAKO DATOVÝ ANALYTIK BUDETE

• provádět webovou analýzu ve všech našich digitálních kanálech a přicházet s doporučením pro naši digitální strategii
• srovnávat modely klíčových KPI v kontextu digitální strategie, tj. účinnost marketingové kampaně, analýza konverzí, analýza toku stránek, segmentace zákazníků apod.) pomocí různých analytických technik
• spravovat a aktualizovat databázi interních/externích dat a optimalizovat jejich kvalitu (data o vlastních prodejních kanálech, data z klíčových kampaní, o tržních trendech, spotřebitelích a konkurenci)
• provádět adhod analýzy s doporučením pro zlepšení efektivitivy našich kampaní, animací, ecommerce obchodu
• provádět pravidelné reporty klíčových KPI
• advokátem webové analytiky v naší Nespresso mezinárodní ecommerce komunitě.

BUDEME SI ROZUMĚT, POKUD

• máte praktickou zkušenost s analýzou dat v ecommerce, v CRM nebo digitálním marketingu
• dobře ovládáte excel a reportingové nástroje, např. Power BI, Cognos, Google Analytics, Google Data Studio – velkou výhodou!
• máte zkušenost s účastí v projektech nebo se samotným projektovým řízením
• se domluvíte anglicky - budete totiž součástí mezinárodní ecommerce komunity
• máte vzdělání v oboru matematiky, statistiky, ekometriky nebo marketingu.

PROČ SE K NÁM PŘIPOJIT?

• nabízíme kreativní práci v příjemném týmu a nové kanceláři
• získáte u nás příležitost být součastí rychle rostoucího ebusinessu
• svoji pracovní dobu si rozvrhnete flexibilně, můžete kombinovat práci v kanceláři s homeofficem
• do práce dojedete v pohodě na kole a kolo si v kanceláři uschováte
• podporujeme profesionální a osobní rozvoj
• nabízíme plnohodnotý balíček výhod: 5 týdnů dovolené + 5 dalších flexi dní, stravování ve firemní restauraci s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvky na volnočasové activity přes program Benefit Plus, zvýhodněnou Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, všechny produkty Nespresso a Nestlé za zvýhodněné ceny a další benefity.

Kontakt

Nestlé Česko s.r.o., divize Nespresso
Lenka Niemelä
Mezi Vodami 31
143 20  Praha 4-Modřany
Česká republika

Jak v Nestlé probíhá nábor?

Chcete v Nestlé zúročit své zkušenosti? Pošlete nám životopis a pojďme společně zjistit, kde bychom nejlépe využili vaši expertízu. Znalosti a praxe jsou důležité, stejně významná je ale vaše motivace a osobní nastavení. Pracujeme jako jeden tým, a to bez společných hodnot nejde.

1
Dejte nám o sobě vědět.
2
Po telefonu si vyjasníme vaše zkušenosti a očekávání.
3
Seznámíme se na osobním pohovoru.
4
A pak už jen rozhodnutí, jestli se k sobě hodíme.
189
je počet zemí, ve kterých má Nestlé své zastoupení.
2800
je počet zaměstnanců v České republice a na Slovensku.
3
je počet továren v České republice a na Slovensku.
60
je počet značek výrobků Nestlé v České republice a na Slovensku.